کوکتل لاغری Blueprint

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

کوکتل لاغری Blueprint

۱۷ بازديد
کوکتل لاغری Blueprint - شستشو و تکرار

cocktail hydrationتولید اسید آمینه در پوست بواسطه فیبروپلاست از دیگر تاثیرات مهم مزو آنتی ایج مزولایک می باشد که با بازسازی بافت پوست کمک بسزایی می کوکتل مزوتراپی ضدلک صورت کند. در ادامه قصد داریم به ویژگی ها و مشخصات کوکتل ضد پیری مزولایک اشاره ای داشته باشیم. عملکرد کوکتل ضد پیری مزولایک اسپانیا به صورت همه جانبه به مواد سازنده این مزو ارتباط پیدا می کند. اسید هیالورونیک، ویتامین ها ، اسید های آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها در بخش های مختلف پوست به انجام وظیفه خود و تاثیر بر روی بخش های مختلف پوست می باشند. کوکتل مزوتراپی تاپ ایج مزولایک بواسطه وجود اسید هیالورونیک در ساختارش آبرسانی بسیار قوی طریق ایجاد پیوندهای آب و هیدروژن است. در ادامه به نقش محتویات مزوی جوانسازی مزولایک بر روی بخش های مختلف پوست خواهیم پرداخت. کوکتل آنتی ایج یا تاپ ایج مزولایک اسپانیا مزایا و محاسن بسیاری دارد که در ادامه به این مزایا خوهیم پرداخت.

  • در هر جلسه بیش از یک ویال استفاده نکنید
  • کوکتل ویتامین ث (Vitamin C cocktail)
  • حاوی ۱٪ هیالورونیک اسید
  • بانوان در دوره ی حاملگی و شیردهی
  • بهبود سوخت و ساز چربی
  • هیالورونیک اسید 0,1%
  • کوکتل لایه بردار جی اس (GS Peel)

کوکتل مزوتراپیاگر به دنبال تهیه کوکتل پدیکور خانگی هستید، می توانید مقداری جوش شیرین را با اسید سیتریک ترکیب کرده و نمک دریایی و نشاسته را نیز به آن بیفزایید. به منظور افزایش کیفیت این محصول، روغن دلخواه خود را انتخاب کرده و از مرطوب کننده های مختلف نیز می توانید کمک بگیرید. برای درمان ترک کف پا، رفع عارضه های پوستی و درمان واریس، استفاده از کوکتل پدیکور را به شما توصیه میکنیم. فراموش نکنید که اگر روی به استفاده از محصولات مناسب برای رفع ترک کف پا نیاورید، به مرور زمان با درد و خونریزی مواجه خواهید شد. بالا رفتن سن و همچنین سلول سازی ضعیف بدن از جمله دلایلی هستند که موجب ایجاد این معضل می شوند. اگر در اثر سرما و همچنین عدم تامین کلاژن مورد نیاز بدن با ترک کف پا مواجه شده اید، سعی کنید از کوکتل پدیکور کمک بگیرید. یک ظرف خالی را تهیه کرده و مقداری آب گرم و کوکتل پدیکور را به آن بیفزایید.

  • دارای 5 میلی لیتر حجم
  • کسانی که که اشعه درمانی کرده اند
  • کوکتل مزوترپی مو مزولایک
  • ویتامین ها و مواد معدنی
  • اثرات بجامانده از انواع زخم ها
  • برند پرفکتا فرانسه
  • عصاره سنتلا، گینگکو بیلوبا

کوکتل مزوتراپیبمعنی تقویت کننده دفاع از آنتی اکسیدانی است که به طور موثر در مقابل فشار اکسیداتیو محافظت می شود. کوکتل چندکاره فیوژن بر پایه سوپراکسید دیسموتاز یک آنزیم موجود در تمام سلول های زنده میباشد و مولکول های اکسیژن بسیار مضر در سلول ها را به منظور جلوگیری از آسیب دیدن جدا می کند. سوپر اکسید دیسموتاز یک آنزیم بوده و همانطور که میدانیم آنزیمها باعث سرعت بخشیدن به واکنشهای شیمیایی در بدن میشوند. این آنزیم به طور طبیعی در تمامی سلولهای زنده بدن وجود دارد و کارش این است که مولکولهای اکسیژن مضر در سلولها را نابود میکند تا جلوی آسیب رسیدن به بافتهای مختلف بدن را بگیرد. به خاطر همین ویژگی است که این ماده میتواند اثرات متنوعی از محافظت در برابر رادیکالهای آزاد گرفته تا جلوگیری از ایجاد چین و چروک، التهاب، لکهای پوستی (هایپرپیگمنتیشن) و آسیبهای ناشی از تابش نور خورشید (فتوایجینگ) را داشته باشد. ویتامین سی و گلوتاتیون، آنتیاکسیدانهای بسیار قوی هستند که مهمترین نقش آنها در این کوکتل، کاهش رنگدانههای پوست و افزایش میزان کلاژنسازی در پوست است. سدیم پیروات نقش مکمل را بازی میکند. در واقع این ماده، اثر آنتیاکسیدانی و کلاژنسازی دو ترکیب دیگر این کوکتل یعنی ویتامین سی و گلوتاتیون را افزایش میدهد. سلول هدف: fibroblasts, keratinocytes, melanocytes. بافت هدف: Epidermis Superficial dermis.

کوکتل لیفت را کجا پیدا کنیم

کوکتل لیفتدر مزوتراپی بسته به ماهیت دقیق درمان تا حدودی متفاوت عمل می شود. به عنوان مثال، هنگامی که برای درمان سلولیت استفاده می شود، تزریق های مزوتراپی به لایه چربی زیر پوست یعنی همان جایی که سلول های چربی شکسته و منقبض شده اند انجام می شود. از سوی دیگر، درمان سیاهی دور چشم ترکیبی از روشهای مختلف، از جمله مزوتراپی، برای روشنتر و جوانتر دیده شدن چشمها است. در فرآیند مزو، مقدار کمی از محلول تزریقی با دقت انتخاب شده و طی یک سری تزریق های کوچک وارد پوست می شود. علاوه بر این که مزوتراپی این مواد ارزشمند را مستقیماً به لایه میانی پوست میرساند، در طی این فرآیند تولید کلاژن و سلولهای جدید پوست به عنوان یک پاسخ طبیعی بدن به سوزن، تحریک شده و افزایش می یابد. برای عمل مزوتراپی استفاده می کنند. غیر از این سه نوع کلی، مزو برای غبغب و دور چشم نیز انجام می شود. زمینه های استفاده از مزوتراپی چیست؟

این ماده به دلیل طبیعی بودن سازگاری بالایی از خود نشان می دهد و افراد را به خواسته شان میرساند. یکی دیگر از کاربرد های کوکتل های مزوتراپی بر بدن را که می توان از آن نتیجه ی مطلوب به دست آورد می توان لاغری و رسیدن به اندام دلخواه و متناسب با استفاده از این کوکتل ها دانست. یکی دیگر از مهم ترین عناصر زیبایی شناخته شده مو می باشد. کوکتل های مزوتراپی ( کوکتل میکرونیدلینگ ) از جمله روش هایی می باشد که در طی چندین سال گذشته توانسته است نتایج معقولی از خود به جای بگذارد. در واقع در این روش پزشکان تمامی مواد مورد نیاز برای تغذیه اعم از ویتامین ها، پروتئین ها و… را به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند و همین امر سبب افزایش گردش خون فولیکول های مو در آن ناحیه می شود و در نهایت موجب رشد مو برای افراد می شود. در انتها لازم به ذکر است که تاکنون نیز هیچگونه عوارض و واکنش های آلرژیکی از مزوتراپی صورت گزارش نشده است.

مزوی ویتامین ث از ظاهر شدن نشانه های پیری جلوگیری می کند. همچنین نرمی و حالت کشسانی پوست را افزایش داده و در رفع پیگمان ها، که همان لکه های تیره بزرگ هستند، موثر است . آنتی اکسیدان موجود در این مزو می تواند در روشن کنندگی پوست ، موثر باشد. مزوی پپتاید بی سی ان ، از محصولات جدیدی است که با مواد فعال کلاسیک با اثرات لیپولیتیک و کاهنده شناخته می شود. برند بی سی ان محصولات بسیار کارایی به منظور جلوگیری از ریزش مو و همچنین تقویت ریشه آن طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. در ادامه به توضیح این محصولات و کاربردهای آن خواهیم پرداخت. کوکتل بی سی ان موی سر یا اسکالپ محصولاتی استریل شده و بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی در ویال های 5 میلی لیتری می توانند هم به تنهایی هم با محصولات دیگر از برند بی سی ان ترکیب شوند.

ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند. اسیدهای آمینه بر روی سنتز پروتئین توسط فیبروبلاستها عمل می کنند. محتویات این مزولایک ها اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها می باشد. این کوکتل یک راه حل درمانی حرفه ای است که چروک های عمیق ناشی از انقباض عضلات را هدف قرار می دهد. این کوکتل آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و سلول های پیری پوست را مهار می کند. دفاع پوست را تقویت می کند. با ایجاد سلول های جدید پوست، خطوط و چین و چروک ها را کاهش داده و از آن جلوگیری می کنید. لکه های آکنه، افزایش فشار خون و لکه های آفتاب را از بین می برد. درمان نهایی لیفتینگ از طریق فاکتور های رشد می باشد. فاکتور های رشد به عنوان ترکیبات اصلی این محصول هستند که دارای تأثیرات مختلفی شامل خنثی کردن رادیکال های آزاد، تحریک سلولی، ضد چین و چروک ، استحکام پوست، بهبود سنتز کلاژن و شفاف سازی پوست می باشد.

نحوه استفاده از کوکتل لیفت To Want

کوکتل لیفتهیالورونیک اسید یکی از مواد اصلی درون آن می باشد که آن را به عنوان عنصر اصلی رطوبت رسانی نیز می شناسند. شما تنها کافی است که از آن در طول 8 جلسه استفاده کنید تا نتیجه خوبی را از آن دریافت نمایید. جهت درمان و روشن سازی لک های صورت خود شما می توانید از این نمونه کوکتل ها استفاده کنید. آنتی اکسیدان های بسیار زیادی درون این کوکتل ها وجود دارد که با لکه های صورت به بهترین نحو ممکن مبارزه می کند. این کوکتل قادر است تمامی اشعه های خورشید که روی صورت شما جا مانده است را از بین ببرد و پوست شما را در برابر نور خورشید مقاوم تر سازد. بدون شک شما برای رشد کردن موهای خود به موادی نیاز دارید که رشد مو را تا حد زیادی افزایش دهد. در این صورت فولیکول های مو به خوبی تقویت می شوند و رشد آنها هم افزایش پیدا می کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کوکتل مزوتراپی دور چشم فیوژن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

منبع: https://beautylovely.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.