لپ تاپ X1 Yoga

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

لپ تاپ X1 Yoga

۱۳۴ بازديد


X1 Yoga با ویژگیهایی مانند دوربین IR و حسگر اثر انگشت گرفته تا قلم و پوشش وبکم توانسته یک سر و گردن از باقی لپ تاپهای 2 در 1 بالاتر باشد. فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدلها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه میدهد. به علاوه، ZenBook 13 با شارژ کامل بیش از 13 ساعت دوام می آورد. همچنین با نمایشگر OLED بسیار رنگارنگ از تمام رقبای دیگر جلوتر قرار دارد. در ضمن اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره اخبار روز دنیای تکنولوژی بودید، پیشنهاد ما به شما مجله خبری تلکام است. مطمئناً این لپ تاپ جایگاهی را به عنوان یکی از بهترین لپتاپها به دست آورده و ثابت میکند که در انتخاب نمایشگر OLED نیازی به فدا کردن عمر باتری ندارید. صفحه کلید کلیکی به خصوص برای چنین لپ تاپ جمع و جور و قابل حملی بسیار چشمگیر است. درضمن تلکام، به مناسبت بلک فرایدی یک جشنواره بزرگ همراه با تخفیفهای بزرگ و جوایز ارزنده خواهد داشت. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجربترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. ویژگی Numberpad 2.0 یکی دیگر از ویژگیهای فوق العاده این لپ تاپ است. در تستهای گرافیکی و انتقال فایل توانست Dell XPS 13 که بهترین لپ تاپ حال حاضر است را شکست دهد. زنبوک 13 ضمانت تعهد مستمر ایسوس به حل مشکلات و آسانتر کردن زندگی ماست. این لپ تاپ با شارژ کامل حدود 15 ساعت دوام میآورد. برای اطلاع درباره لپ تاپ ایسوس گیمینگ روی لینک های رنگی کلیک کنید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایسوس

در این صورت طبیعتا به دلیل وابستگی بالای زندگی های امروزی به وسیله های الکترونیکی مانند گوشی، شما بایستی خیلی زود به فکر خرید یک گوشی موبایل جدید باشید. البته خرید گوشی جدید همیشه به منزله نداشتن گوشی موبایل نیست. در سال های اخیر، تنوع بیش از حد گوشی های موبایل، در کنار تمام مزیت هایی که دارد، معایبی هم دارد. مواجه شوید، احتمالا خیلی زود به فکر خرید گوشی جدید خواهید افتاد. ممکن است شما بعد از چند سال کار با گوشی تان متوجه شوید که دیگر گوشی فعلی تان نیاز های شما را برآورده نمی کند. دارند. خریداران با اولین مراجعه به فروشگاه موبایل، با تعداد زیادی گوشی موبایل مواجه می شوند و همین موضوع باعث سردرگمی خریداران برای خرید می شود. البته طبیعتا جز این، چاره دیگری هم نخواهید داشت. چنانچه روزی چندین بار با مشکلاتی از قبیل کند شدن گوشی و … متنوع بودن گوشی های هوشمند در کنار مزیت هایی که دارند، یک عیب هم محسوب می شوند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سال 2021

علت تعطیلی 13 جایگاه سوخت CNG در تهران چه بود؟ تعمیرات موبایل را چگونه و از کجا آغاز کنیم؟ در حال حاضر حوزه تعمیرات موبایل در زمره حوزه های کاربردی و رو به رشد در عرصه کسب و کار به شمار می آید. به گزارش ایسنا، بنابراعلام برق گستران، با توجه به افزایش قیمت های چند برابری موبایل در سال های اخیر، بسیاری از کاربران به هنگام بروز مشکل در موبایل به سمت تعمیر بهینه و اصولی آن متمایل شده اند. مدیرکل دفتر برنامهریزی، بهرهبرداری و بازار برق شرکت نیروی برق حرارتی گفت: برنامه 100 هزار مگاواتی تعمیرات سالانه نیروگاههای برق کشور به منظور افزایش آمادگی این واحدها برای پیک تابستان سال آینده آغاز شد. با توجه به افزایش تقاضا در حوزه تعمیرات موبایل، فراگیری و آموزش اصولی این حرفه می تواند تبدیل به یک منبع درآمد مناسب و مطلوب برای بسیاری از افراد جویای کار به شمار رود. به منظور افزایش آمادگی نیروگاه ها برای پیک تابستان سال آینده برنامه ۱۰۰ هزار مگاواتی تعمیرات سالانه نیروگاههای برق کشور آغاز شد.

دانشجویانی که میخواهند نرمافزارهای گرافیکی یا برنامههای سنگین را روی سیستم خود اجرا کنند، باید بودجه بیشتری برای خرید لپ تاپ دانشجویی خود در نظر بگیرند. آخرین پردازندههای نسل یازدهم اینتل و تا ۱۶ گیگابایت رم نصب شده، باعث میشود که این لپتاپ به یکی از قدرتمندترین لپتاپهای دانشجویی تبدیل شود. در حالی که دارای قلم نیست، Envy یک ۲ در ۱ است که به شما امکان میدهد آن را به حالت چادر یا تبلت برگردانید. نمایشگر ۱۳.۴ اینچی دارای حاشیههای بسیار کوچکی است و در صورت تمایل میتوانید آن را تا رزولوشن 4K افزایش دهید. لپتاپ دل XPS 13 9310 یکی از بهترین گزینهها برای این دانشجویان است. البته برای اکثر افراد Full HD گزینه مناسبی است. بنابراین تقریبا برای هر کاری که بخواهید انجام دهید مناسب خواهد بود. این لپتاپ قدرتمند، فوقالعاده خوب و جمعوجور است. لپتاپ اچ پی Envy x360 13 بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار و یکی از بهترین اولترابوکهای موجود در بازار است.

گرچه کیفیت آن فاصله زیادی با بهترین دوربین گوشیهای هوشمند دارد. این مدل از کیفیت ساخت، صفحه نمایش و عملکرد خویی برخوردارست و از بهترین تبلت ها در این کلاس قیمتی محسوب میشود. لنوو از نظر خیلی از کاربران بهترین مارک تبلت در نظر گرفته میشود. “Tab M10” یک مدل مقرونبهصرفهاست که برای همه اعضای خانواده گزینه مناسبیست. اگر قصد خرید تبلت برای کودک خود دارید و یا بهدنبال یک تبلت دانش آموزی خوب هستید، میتوانید روی این مدل حساب باز کنید. در کل اگر دنبال یکی از بهترین تبلت های بازار از نظر قیمت و نمایشگری بزرگ برای فیلم دیدن هستید، این گزینه بهترین تبلت در کلاس خودش است. “Huawei MatePad 10.4” را میتوان یک تبلت میان رده جذاب با مجموعهای از ویژگیهای خوب در نظر گرفت که با قیمتی مناسب در دسترس طرفدارانش قرار گرفته است. در واقع M10 جایگزین ارزانتری برای “Tab P10” است تا بتواند در بازار اشباع و رقابتی این روزها حرفی برای گفتن داشته باشد.

با این کار کمک زیادی به افزایش سرعت سیستم خواهید کرد.

وقتی کامپیوتر شما کند عمل میکند، بیشتر توصیه میشود که رم آن را ارتقاء دهید و یا حتی ویندوز را دوباره نصب کنید. اما اغلب اوقات انجام اینکار برای شما امکان پذیر نیست یا مایل به انجام اینکار نیستید. با این کار کمک زیادی به افزایش سرعت سیستم خواهید کرد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز می باشد و ساخت یک شرکت معروف استرالیایی ست. برای این کار نرم افزار Driver max pro را از اینجا دانلود کنید و بگذارید سیستم شما را اسکن کند و سپس درایورهای ویندوز را نصب کند. نرم افزاری قدرتمند که جهت سرعت بخشیدن به سیستم استفاده می شود. افزایش سرعت سیستم و بهینه سازی ویندوز علاوه بر نرم افزار چند نکته ضروری را نیاز دارد که آن را به کاری سرگرم کننده و جذاب تبدیل می کند. در کنار استفاده از نرم افزارهای زیر حتما ویندوز خود را به روز نگه دارید و درایورهای سیستم را نیز به روز کنید. قبل از هر چیز …

این تبلت از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و نمایشگر و باتری بسیار خوبی نیز دارد. تبلت خوب با قیمت مناسب برای استفاده کودکان چه مدلیست؟ بهترین برند تبلت اندرویدی چیست و از چه نظر ارزش خرید دارد؟ البته در سالهای اخیر برند شیائومی نیز بسیار عالی کار کرده و با قیمت مناسبش به خوبی سامسونگ را به چالش کشیده است. سامسونگ در حال حاضر قویترین و بهترین تبلتهای بازار را از نظر کیفیت ساخت و عمر قطعات دارد. تبلت لنوو مدل TAB M7 یک تبلت ارزان قیمت است که با وجود سخت افزار نه چندان قوی، باز هم براای استفاده کودکان ایدهآل بوده و بازیهای سبک را نیز میتوانید با آن اجرا کنید. هر دو برند مطابق با بودجه و سلیقه شما، ارزش خرید بالایی دارند. این تبلت از کیفیت ساخت بالا، دوربین عالی و سخت افزاری قدرتمند برخوردار است و از نظر فست شارژ و مصرف باتری نیز یکی از بهترینها محسوب میشود. بهترین تبلت اندرویدی تا 15 میلیون تومان چیست؟ بیشک شیائومی "Pad5 Pro" یکی از بهترینهاست و مشخصاتی در حد یک پرچمدار واقعی و قیمتی مثل یک میان رده دارد. برای اطلاع درباره لپ تاپ برای حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.

شاید این مدل اولین لپ تاپی که دارای صفحه نمایش دوگانه برای کاربران حرفه ای نباشد، اما به راحتی یکی از مقرون به صرفه ترین های موجود در بازار است. بخشی از این طول عمر به این عامل بستگی دارد که کاربر چقدر می تواند سخت افزارها را در ThinkPad ارتقا دهد، اگرچه عملیات DIY کمتر در دسترس قرار می گیرد. لپ تاپ های سری ThinkPad می توانید با یک صفحه کلید استثنایی، یک تاج پد بی نظیر و عمر باتری بالا ترکیب کنید، و لپ تاپی خواهید داشت که می تواند خواسته های حرفهای ها را برطرف کند. ThinkPad یکی از محبوب ترین لپ تاپ های تجاری در تاریخ است، و این محبوبیت به دوام و طول عمر آن ها بیشتر از مشخصات داخلی آن مربوط می شود. ThinkPadها برای کلاس های درس، متخصصان خلاق و حتی محیط های ناهموار طراحی شدهاند.اما از زمان انتشار آن در سال 2012، یک ThinkPad همواره مورد علاقه بازبینان و بازرگانان باقی مانده است. ThinkPad اولین بار در سال 1991 در سری مصرف کنندگان قرار گرفت و این سری به طور قابل توجهی در دهه های میانی گسترش یافته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.