بررسی لپ تاپ استوک Toshiba Satellite U845T

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

بررسی لپ تاپ استوک Toshiba Satellite U845T

۱۳۷ بازديد

 لپ تاپ استوکToshiba Satellite U845T جز لپ تاپ های بسیار محبوب و پر فروش کمپانی Toshiba  می باشد که در هنگام عرضه بسیار مورد توجه کاربران در سراسر جهان قرار گرفت و خیلی زود به عنوان یکی از لپ تاپ های برتر کاربران شناخته شد. این لپ تاپ از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و کاربرانی که به لپ تاپ های زیبا علاقه دارند قطعا از طراحی این لپ تاپ  استقبال خواهند کرد کیفیت بالا در کنار طراحی زیبا باعث شده است تا این لپ تاپ در لیست بهترین لپ تاپ های Dell  قرار بگیرد. در زمینه فروش Toshiba Satellite U845T بسیار موفق ظاهر شد و کمپانی سازنده را به سود بالایی رساند این فروش بالا باعث شد تا این لپ تاپ پس از مدت کوتاهی به عنوان یکی از لپ تاپ های محبوب شناخته شود و فروش بسیار خوب آن هم ادامه داشت. Toshiba  در ساخت این لپ تاپ ظرافت کاری های بسیار زیبایی به خرج داده است که سبب میشوند طراحی لپ تاپ بسیار منحصر به فرد به نظر بیاید به طور کلی لپ تاپ های Toshiba  همه از طرح های چشم نواز و جذابی بهره می برند و همین سبب می شود که در میان همه لپ تاپ ها خاص تر به نظر برسند،یکی از موارد اصلی که باعث می شود لپ تاپ های Toshiba  تا این حد محبوب باشند نوع خاص و جذاب طراحی این لپ تاپ ها می باشد که همین خاص بودن باعث می شود لپ تاپ جذاب به نظر برسد..سری لپ تاپ های Satellite  را باید گل سر سبد همه لپ تاپ های Toshiba  بدانیم چون که واقعا هم از طراحی زیبایی برخوردار هستند و هم اینکه کیفیت آن ها در حد بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است ای در حالی است که قیمت آن ها پایین تر از دیگر لپ تاپ های هم رده می باشد . به طور کلی Toshiba  همیشه در ساخت لپ تاپ هایش همه تلاش خود را می کند که نوآوری هایی به عمل بیاورد تا این لپ تاپ با دیگر لپ تاپ ها تفاوت های در برخی زمینه ها داشته باشند.کاربران این کمپانی هم همیشه از این نوآوری ها استقبال می کنند و آن ها را برگ برنده کمپانی Toshiba  می دانند.لپ تاپ های Toshiba  همیشه در دو مورد بسیار عالی هستند طراحی ظاهری و کیفیت قطعات. این دو بدون شک همان چیزهایی هستند که هر کاربری به آن ها علاقه دارد و دوست دارد که لپ تاپش جدا از  زیبایی ظاهری از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد.در ادامه تصمیم گرفته ایم که لپ تاپ Toshiba Satellite U845T  را به عنوان یک لپ تاپ استوک مورد بررسی قرار دهیم و با قسمت های مختلف آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

صفحه کلید کیفیت بسیار خوبی دارد و عملکردش هم کاملا راضی کننده می باشد. این صفحه کلید بسیار زیبا و خوش ساخت طراحی شده است و کلیدهای کاملا بسیار نرم و روانی دارد که باعث می شوند کاربر به راحتی عملیات تایپ را انجام دهد. فاصله های بین کلیدها کاملا استاندارد می باشد و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت و بسیار هم کاملا زیبا طراحی شده اند. کیفیت ساخت این صفحه کلید در حد بسیار مطلوبی است و هیچ مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. تاچ پد  در اندازه کاملا استاندارد ساخته شده است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این تاچ پد کاملا روان کار می کند و هیچ گیرایی ندارد. به طور کلی تاچ پد و صفحه کلید در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان می دهند.

این لپ تاپ استوک یکی از لپ تاپ های باکیفیت و خوش تولید کمپانی Toshiba  می باشد که بدون شک در لیست زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار هم قرار می گیرد. این لپ تاپ از بدنه کاملا مشکی و بسیار جلوه نمایی برخوردار است که به خوبی می تواند هر کاربری را مجبور کند که برای مدتی به آن نگاه کند.تزئینات رنگی این لپ تاپ بعلاوه  دکمه Enter موجود در آن به رنگ آبی بسیار زیبایی تبدیل شده اند که ظاهر لپ تاپ را به خوبی بروز نشان می دهند اما کلید جهت نما در وسط صفحه کلید به رنگ قرمز است. ترکیب رنگ آبی و قرمز در این لپ تاپ اقدام کاملا هوشمندانه ای از طرف Toshiba  بوده است که باعث می شود کاربران تا حد زیادی به این لپ تاپ جذب شوند.

صفحه نمایش هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و جز بهترین ها در نوع خودش می باشد. این صفحه نمایش استحکام خوبی هم دارد و هیچ لرزشی در آن احساس نمی شود.هم چنین باید گفت که این لپ تاپ استوک دارای وزن بسیار خوبی می باشد و برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک لپ تاپ استوک سبک وزن می گردند گزینه بسیار ایده آلی به نظر می رسد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.